Twój koszyk jest pusty

§1 Wstęp

  1. Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy pod adresem: http://www.cotty.pl jest Fabriq Skills Anna Szipluk z siedzibą przy ul Belgijskiej 15/2, 71- 795 w Szczecinie, NIP 5941436382 REGON 321217923, tel.kom 607871033, nr rachunku bankowego 16114020040000340274664012
  2. Sklep jest to serwis internetowy za pomocą którego Usługodawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  3. Usługodawca za pośrednictwem Witryny prowadzi sklep internetowy (zwany dalej „Sklepem”, w którym oferuje sprzedaż towarów oraz świadczenie usług drogą elektroniczną. Zasady korzystania ze Sklepu określa niniejszy regulamin (dalej zwany „Regulaminem”). W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r poz. 1422  tj. ze zm.).
  4. Przeglądanie treści Witryny nie wymaga podania jakichkolwiek danych, a w szczególności założenia konta w Witrynie.
  5.  Nabywcą towarów, oferowanych w Sklepie, jest pełnoletni użytkownik Witryny (w tym użytkownik który dokonał uprzedniego założenia konta w Sklepie) który złożył Zamówienie (dalej zwany „Klientem”).
  6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach witryny usługami, sklep internetowy cotty.pl podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, a w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przesyłanych w Internecie przez osoby nieuprawnione.
  7. Korzystanie ze Sklepu internetowego cotty.pl jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta klient następujących wymagań technicznych:
  • podłączenie do Internetu;
  • poprawnie skonfigurowana przeglądarka zgodnie ze standardami Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 8 lub Opera w wersjach 7.x i wyższych lub Firefox w wersji 1.x., Chrome;
  • rozdzielczość ekranu minimum 1024x768;
  • Komputer Klienta musi mieć włączoną opcję akceptacji "cookies" oraz aktywny interpretator JavaScript.
  1. Regulamin określa zasady korzystania oraz zasady zawierania transakcji w sklepie cotty.pl   
  2. Regulamin niniejszy stanowi integralną część umowy zawartej pomiędzy Klientem Sklepu a Sklepem cotty.pl
  3. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze sklepu cotty.pl  jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.

§2 Rejestracja i logowanie

  1. Klient ma możliwość składania zamówień bez konieczności rejestrowania swoich danych na stronie internetowej (bez konieczności logowania się).
  2. Przez zarejestrowanie i zalogowanie Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia statusu zamówienia, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o nowych produktach dostępnych w sklepie.
  3. W celu dokonania rejestracji należy na stronie internetowej cotty.pl wybrać zakładkę „zarejestruj sięi zamów ”, a następnie wypełnić formularz rejestracyjny podając następujące dane: imię, nazwisko, adres email oraz hasło. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego należy uruchomić link ukryty pod polem „Zarejestruj się i zamów”. Na adres email podany w formularzu rejestracyjnym cotty.pl co prześle wiadomość zawierającą link, którego uruchomienie stanowi potwierdzenie rejestracji i kończy procedurę rejestracyjną. Po dokonaniu rejestracji, Klient może zalogować się do sklepu cotty.pl przy pomocy podanych w trakcie rejestracji adresu email, jako loginu oraz hasła. Podanie danych adresowych jest konieczne dla realizacji zamówień składanych przez Klienta w Sklepie internetowym. W zakładce „Moje dane” klient może także dokonać zmiany danych, a także dokonać zmiany hasła.
  4. Usługodawca może czasowo zawiesić dostęp do konta lub wypowiedzieć dostęp do konta użytkownikowi z zachowaniem tygodniowego okresu wypowiedzenia (informując go o tym mailowo) w przypadku stwierdzenia wykorzystania konta  w sposób sprzeczny z Regulaminem bądź niezgodnie z jego przeznaczeniem.

§3  Składanie zamówień

  1. Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym cotty.pl i jednocześnie zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć zamówienie na stronie sklepu cotty.pl bądź, w przypadku zamówień zagranicznych, złożyć zamówienie za pomocą poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę za wyjątkiem przerwy urlopowej, o której sklep cotty.pl poinformuje we wcześniejszym terminie.
  3. Klient, zamawiając towar, dokonuje jego wyboru, określając rozmiar, liczbę sztuk zamawianych towarów, a w razie potrzeby inne specyficzne informacje.
  4. Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę „DODAJ DO KOSZYKA”. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku "Pokaż koszyk", który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które się w nim znajdują lub po kliknięciu na przycisk "Zrealizuj zamówienie" w karcie produktu.
  5. W trakcie składania zamówienia i do momentu jego zatwierdzenia  Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych również w zakresie wybranego towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi klientowi komunikatami oraz informacjami na stronie.
  6. Po wybraniu opcji "Zrealizuj zamówienie”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru tj.:
    1. Przedmiot zamówienia
    2. Adres na jaki ma być dostarczony towar
    3. Sposób dostawy
    4. Sposób płatności (więcej o opcjach płatności w par. 3 niniejszego Regulaminu)
    5. Zatwierdzenie przyciskiem „Płacę” spowoduje przeniesienie na stronę Przelewy24.pl, firmy pośredniczącej w płatnościach sklepu cotty.pl
    6. Po opłaceniu zamówienia przy pomocy wybranej metody płatnośc i zaksięgowaniu wpłaty na koncie, Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji drogą mailową na wskazany przez niego adres mailowy. Będzie ono zawierało informacje dotyczące szczegółów zamówienia,  wybranego rodzaju dostawy oraz danych wysyłkowych. W przypadku opłacenia należności i braku potwierdzenia prosimy o kontakt ze sklepem:  cotty.pl Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    7. Po otrzymaniu potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów.
  7. Usługodawca może czasowo zawiesić dostęp do konta, lub wypowiedzieć dostęp do konta użytkownikowi z zachowaniem tygodniowego okresu wypowiedzenia (informując go o tym mailowo), w razie stwierdzenia wykorzystania konta w sposób sprzeczny z Regulaminem lub niezgodnie z jego przeznaczeniem

§3 Ceny towarów i płatności

  1. Ceny produktów w sklepie cotty.pl zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich.
  2. Ceny produktów w sklepie cotty.pl nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki.
  3. Ceną wiążącą i ostateczną produktu jest jego cena podana na Stronie produktowej w chwili składania zamówienia przez Klienta.
  4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia obejmująca również koszty przesyłki, przedstawiana jest na stronie cotty.pl, po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności.
  5. Klient płaci za zamówione produkty za pomocą przelewu bankowego, za pośrednictwem płatności elektronicznej realizowanej w systemie płatniczym Przelewy24.pl bądź bezpośrednio na konto firmowe sklepu, po uzgodnieniu  szczegółów zamówienia drogą mailową. Realizacja zamówienia płatnego przelewem lub kartą kredytową rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar, zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu bądź podmiotu pośredniczącego w transakcji (serwisu Przelewy24.pl)

§4 Realizacja zamówień

  1. Realizowanie zamówień odbywa się w godzinach pracy sklepu: od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.
  2. W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy cotty.pl zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi lub nadania przesyłki na poczcie w terminie do 3 dni roboczych od poprawnego złożenia zamówienia i zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu lub, w przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia, do poinformowania Klienta o braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w takim terminie. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku,         z wyłączeniem niedziel oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy.

 §5 Dostawa i odbiór

  1. Produkty są dostarczone pod wskazany w formularzu zamówienia adres na terenie Polski firmą kurierską lub przez Pocztę Polską przesyłką poleconą priorytetem, lub za pomocą usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Sp. z o.o.
  2. Opłaty za dostawę produktów są podawane w procesie składania zamówienia.
  3. Na czas realizacji zamówienia, licząc od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji, składa się czas realizacji zamówienia przez sklep cotty.pl oraz dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską bądź Pocztę Polską.
  4. Przewidywany czas dostawy przesyłki kurierskiej lub Pocztą Polską (listem poleconym priorytetem bądź paczką priorytetem) pod adres wskazany przez Klienta oraz przesyłki paczkomatem InPost do wskazanego przez Klienta Paczkomatu to 2 dni robocze liczone od dnia nadania przesyłki. Przesyłka listem poleconym In-post - 4 dni robocze.
  5. Dostawa zagraniczna realizowana jest przy pomocy usług oferowanych przez Pocztę Polską (list polecony priorytet bądź paczka priorytetowa) oraz firmy kurierskie. Przewidywany czas dostawy na terenie Europy to  3 dni robocze.
  6. Koszty przesyłki zakupionych Towarów ponosi Klient. Do każdego przesyłanego towaru załączany jest dowód zakupu - faktura
OPCJA DOSTAWYCzas dostawyKosztMiejsce dostawy
Kurier Do 2 dni roboczych 15 zł Na adres wskazany przez adresata
Poczta Polska Do 2 dni roboczych 15 zł Na adres wskazany przez adresata
Paczkomat InPost Do 2 dni roboczych 12 zł Do wybranego przez adresata Paczkomatu InPost
List InPost 4 dni robocze 5 zł Na adres wskazany przez adresata

 

 

 

 

 

 

 

§6 Zwrot i wymiana

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i odesłać towar do sklepu listem poleconym na adres: ul Belgijska 15/2 , 71-795 kod pocztowy, Szczecin, wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Produkt musi być zwrócony  w stanie niezmienionym -  tj.   w opakowaniu firmowym, musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.  Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
  2. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie nadany na podany przez Klienta numer konta w ciągu 3 dni od dostarczenia zwrotu towaru. Zwrotowi podlega kwota obejmująca cenę za towary objęte umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia oraz koszty dostawy towarów do Klienta.
  3. Klient ma prawo do wymiany towaru na inny o tej samej wartości. Klient odsyła produkt na wymianę listem poleconym na adres: Szczecin ul. Belgijska 15/2 71-795 kod pocztowy wraz z pisemnym wskazaniem towaru, na który ma być wymieniony. Produkt musi być odesłany w stanie niezmienionym -  tj. w opakowaniu firmowym, z oryginalnymi etykietami oraz nie noszący jakichkolwiek znamion użytkowania. Odesłanie towaru odbywa się na koszt klienta, Sklep cotty.pl wysyła produkt na wymianę na swój koszt. 
  4. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.

§7 Reklamacje

  1. W przypadku posiadania przez produkty wad o charakterze niezgodności towaru z umową, reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z opisem wad oraz rachunkiem, listem poleconym na adres: Szczecin ul. Belgijska 15/2 71-795 kod pocztowy z dopiskiem: „Reklamacja”.
  2. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep cotty.pl przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar oraz pisemny opis wad.
  3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe, zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki.
  4. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji. Koszty wysyłki towaru w takim przypadku są bezzwrotne.
  5. Klient przy dostawie produktów zobowiązany jest sprawdzić ich stan, a ewentualne uszkodzenia mechaniczne produktów i/lub przesyłki powstałe podczas transportu powinny być zgłoszone pisemnie w obecności osoby dostarczającej produkt.

§8 Przetwarzanie danych osobowych

  1. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie przez cotty.pl Anna Szipluk z siedzibą w Szczecinie przy ul.Belgijskiej 15/2, 71-795 Szczecin NIP 5941436382 REGON 321217923 w celu realizacji zamówień w sklepie internetowym cotty.pl i działań marketingowych cotty.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).
  2. W momencie zawarcia transakcji w sklepie cotty.pl, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją zamówień dokonywanych w sklepie internetowym cotty.pl. Zgoda ta jest dobrowolna, jednakże konieczna w celu dokonania transakcji.
  3. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883) Klienci mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

§9 Zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym

  1. Klient, który korzysta ze Sklepu, zobowiązany jest do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa
    2. korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania
    3. nierozsyłania i nieumieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej
    4. korzystania ze sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Administratora sklepu

§10 Postanowienia końcowe

  1. Prawa autorskie do serwisu cotty.pl oraz do zawartych w nim treści należą do cotty.pl Anna Szipluk z siedzibą w Szczecinie przy ul Belgijskiej 15/2 kod pocztowy: 71-795 NIP 5941436382 REGON 321217923
  2. Do umowy sprzedaży produktów w sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
  3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
  4. Sklep cotty.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie sklepu cotty.pl. Zmiany te nie mogą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze sklepu.
  5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia  18.07.2016 r.
  6. Niniejszy regulamin dostępny jest w siedzibie cotty.pl Anna Szipluk, a także pod adresem www.cotty/regulamin.